POLAGRA FOOD – otwiera nowe kierunki sprzedaży, stwarza nowe szanse
POLAGRA FOOD to projekt z długoletnią tradycją, ale aktywnie podążający za zmianami w branży spożywczej i nieustannie otwierający się na jej potrzeby wynikające z sytuacji społeczno-gospodarczej.
Chcąc stworzyć nowe perspektywy dla producentów żywności podejmujemy działania, dzięki którym targi odwiedzają kupcy z całego świata. Kreujemy również narzędzia i organizujemy wydarzenia specjalne, które mają zintensyfikować dialog i wzajemną kooperację pomiędzy naszymi wystawcami, a ich klientami.
Jesteśmy przekonani, że taka formuła tego najważniejszego dla branży spożywczej wydarzenia również w 2015 roku będzie sprzyjać rozwojowi sektora. Naszym celem jest wspieranie go w poszukiwaniu nowych rynków, a także we wprowadzaniu innowacji, które spełnią oczekiwania konsumentów.
Już dziś serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji!
Marta Torzewska, Dyrektor Projektu POLAGRA FOOD
Korzyści dla wystawcy:
możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z przedstawicielami rynku krajowego oraz z partnerami zagranicznymi
szansa na podjęcie współpracy z sieciami handlowymi
okazja do prezentacji nowości ponad 60 tys. zwiedzających*
sposobność do zweryfikowania oferty pod względem konkurencyjności i stopnia jej akceptacji przez rynek dodatkowe
bezpłatne narzędzia promocyjne wpierające premiery produktowe.
Korzyści dla zwiedzających:
możliwość poznania kompleksowej oferty branży spożywczej – co roku gościmy producentów i dystrybutorów z niemal wszystkich grup produktowych
możliwość nawiązania współpracy z zagranicznymi przedstawicielami branży spożywczej – wystawcy z Polski i 30 krajów świata
okazja do zapoznania się z nowościami produktowymi – liczne premiery rynkowe objęte specjalnym programem promocyjnym.
Targi POLAGRA FOOD to wydarzenie atrakcyjne również ze względu na towarzyszące konferencje, szkolenia i panele dyskusyjne. Proponujemy spotkania z gronem ekspertów dotyczące nowych trendów w żywieniu, wyzwań marketingowych stojących przed branżą spożywczą czy szans upatrywanych w nowych kierunkach eksportowych.
Źródło: materiały pochidzą ze strony wien.trade.gov.pl
Fot: freeimages.com